FAQ's

Hvordan kan jeg kontakte Cleanair?

Skriv til os på support@cleanairdanmark.dk – vores kundeservice svarer hurtigst muligt og hjælper gerne med alt fra ordre til produktspørgsmål.

Sender I til hele Danmark?

Ja.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Vi behandler ordrer hurtigt. Ønsker du at ændre eller annullere, skal du kontakte os inden for 12 timer efter bestilling. Efter 12 timer kan ordren normalt ikke ændres, men du kan returnere den for fuld refusion, når du har modtaget den.

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Vi accepterer MobilePay og alle større kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX).

Hvornår bliver min ordre behandlet?

Ordrer pakkes og afsendes fra vores lager. Bestiller du inden kl. 17:00, sender vi som udgangspunkt samme hverdag; herefter afsendes ordren næste hverdag.

Hvor lang tid tager levering?

Du kan normalt forvente at modtage dine Cleanair™ kerner og/eller inhalator inden for 2–4 hverdage. Er en variant midlertidigt udsolgt, informerer vi dig pr. mail lige efter bestilling.

Hvad hvis jeg ikke modtager min ordre?

Hvis din ordre ikke er fremme senest 30 dage efter afsendelse, er du berettiget til fuld refusion.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Kontakt os på support@cleanairdanmark.dk, så hjælper vi dig med en enkel retur – vi tilbyder 30 dages tilfredshedsgaranti.

Hvad hvis varen er defekt, forkert eller beskadiget?

Send os en mail med ordrenummer, fotos og en kort beskrivelse på support@cleanairdanmark.dk straks efter modtagelse. Vi løser det hurtigst muligt.

Hvornår modtager jeg min refusion?

Refusionen tilbageføres til din oprindelige betalingsmetode. Ved kortbetaling sender vi refusionen til din bank inden for 7–10 hverdage efter modtaget retur/annullering. Har du ikke set beløbet endnu, kontakt venligst din bank/kortudsteder – nogle banker bruger lidt længere behandlingstid.